Jag ger upp..


Fix och trix med sidan, nee aldrig mer.. Försöker förstå mej på hur man fixar besöksräknare os.v jag har blivit medlem på susnet och har en massa koder, men sen då? Hur lägger jag in dom och vart? GAAAH jag blir tokig! Det är nog värmen också som gör en helt förvirrad, tänker sitta och klura med det ikväll istället..

Ali mitt hjärta är och fixar med uteplatsen han har satt upp blomlådor nu, så nu fattas bara jorden och blommorna.. Får se när dom blir köpta? Förstår inte hur han klarar av att ens vara ute.. Jag har låst in mej här i vardagsrummet..

Klockan börjar bli mycket dags för mat, men vad? Ska rota igenom frysen och se vad det blir..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0