Attans också!


Nu finns det inge återvändo min älskade älskling ska åka iväg till sitt hemland den 15 juni.. Han är borta 2 hela veckor, hur ska detta gå? Jag kommer aldrig klara av att säga hejdå till honom på arlanda flygplats! *tårar i ögonen*

Jag är såklart glad för hans skull han har inte varit där i snart 6år och vi kan inte åka tillsammans allihopa eftersom Ibrahim är för liten och vi vill inte riskera en massa onödiga sjukdomar och så har vi lilla Star också som vi måste tänka på..

Men nästa år åker vi allihopa, vi ska fixa pass även till Star :) Viste förut inte att det fanns men har läst på lite.. Han är ju faktiskt också en i familjen så vi kan inte låta någon familj eller släktning ta hand om honom under tiden..

Jag undrar verkligen hur "kul" jag kommer ha det under 15-29 juni?



Kommentarer
Anonym

Under dom två veckorna får ni flytta in här såklart!!! Då kommer du inte hinna sakna Ali ens för vi kommer ha fullt upp du och jag med våra kidz och Star såklart =)

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2009-05-29 @ 21:37:01
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/
madde

OOO jag finns!!! =P

ALWAYS !! ♥

2009-05-30 @ 12:50:20
URL: http://madzans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0