Jag = städkärring!


Riktig städ dag! Har fortfarande badrummet kvar men den tänkte jag ta när jag ska in och duscha.. Behövde verkligen få sätta mej ner ett tag.. Nu skiner lägenheten fin fint, får se hur många timmar det tar innan lilla Star har samlat ihop massa skräp.. Fattar inte hur han lyckas?

Efter mycket om och men har vi beslutas oss för att sälja honom.. Det är allt för mycket arbete och vi måste först och främst tänka på vårat barn, och sen vill vi Stars bästa också.. Vi säljer han inte till vem som helst, det ska kännas perfekt både för oss och för honom.. Om någon är intresserad är det bara att skriva en kommentar med ert namn och nr så hör jag av mej..

Igår kom våran efterlängtade lampa som vi beställde, jag är helt nöjd.. Oj så fint det blev i vardagsrummet.. Den andra lampan vi först beställde hänger nu i Ibrahims rum.. Perfekt!

Imorgon är det bröllop ska faktiskt bli kul, det blir mitt första =) är nöjd med kläderna jag köpt och hoppas på ett bättre väder.. Får träffa släkt och familj också, alla har ju inte träffat mitt barn så det ska bli kul och få presentera honom till några..

Ska gosas lite nu med Star och kolla på Top Model 8, love it!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0