Namnlöst inlägg..


I Tisdags hade vi besök utav min syster och hennes familj. Det bjöds på lövbiff, bea och potatis.. Smaskens! Vädret var dock inte lika roligt så vi kunde inte nyttja våran uteplats, men det funkade det med. Ibrahim och Liam hade det kul ihop, Liam var väldigt intresserad och ville känna på honom.. Han knackade honom i huvudet flera gånger, som "knack knack, vem där?!" Star blev helt till sej och ville hälsa.. Han och Liam hade det kul ihop, men båda var ändå på sin plats.




I Onsdags (igår) var vi på BVC med Ibrahim. Han fick 3 sprutor utav sin barnmorska Jenny och han var så duktig så.. Så nu har han två söta plåsterlappar på vardera ben under skinkorna och ett litet rött märkte uppe på armen..

Åkte även och handla skor till min kusins bröllop, dom är jättefina, supernöjd. Ali hittade också ett par som också var super najs.. Det är skor man kan ha till vardags också..

Känner mej inte bra, kroppen hänger inte med.. Känner mej svag och jag har mycket ilska.. Vill gråta, skrika och bara gömma mej för att slippa se människan (jag själv) som jag inte känner igen.. Den jag är idag, har jag aldrig förr upplevt, vill tillbaka till den människan jag förr va.. Hjälp mej?

Nu är det 12 dagar kvar tills min älskling åker iväg.. JAG VILL INTE!! Vad ska jag göra utan han, han är mitt allt.. Ingenting blir bättre nu av att han ska iväg och lämna mej kvar när jag mår som jag gör.. Men ilskan får gå till min kära mor och far istället.. Kanske bra och få sitta ner och prata ut hos dom..?

Hoppas att dessa 2 veckor då han är borta går snabbt, som rinnande vatten..


Kommentarer
Anonym

Vilka söta kusin kort det blev!!

PUSS älskar dig!!

2009-06-05 @ 12:03:27
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0