STORT MISSTAG!


Fuckade håret totalt!! Jag har färgerna orange, gult och rött i håret.. Ser ut som en clown..
(det var min mammas idé och hennes fingrar, som skapade detta underverk) HAHAHA..

Det första jag ska göra imorgon är och ringa vår frisör och hoppas på en snabb tid, jag kan inte gå runt med det här i skallen jag ser hemsk ut.. Hoppas att hon har en tid innan midsommar som även blir min 21års födelsedag..

Annars blir det inomhus för mej, oavsett väder.. Visar mej inte ute såhär.. Förstår mej inte på hur vissa kan gå ut dagen efter då deras hår ser ut så, har sett så många tjejer som går runt så, skäms nästan..

Min stackars plutt åkte på feber, blev helt stressad eftersom jag inte hade tagit med mej mina alvedontabletter till honom.. SÅKLART!! Alltid ska det vara nått.. Men det löste sej till slut.. Tror ni han somnade när febern lagt sej? Nee, han ska vara med och kika och ha sej, han kan inte sova heller.. Han kanske missar något roligt som händer.. Det är min pojk det <3

Dagen har varit lång ska jag be och tala om.. Märker att ögonen börjar sjunka ihop.. Kommer somna bums när jag väl kommer till sängs när nu det blir? Pratade med min älskling för ungefär 10 minuter sen, guuuuuuuuuuuud vad jag saknar honom.. Grät efter vi hade lagt på.. Försöker visa mej stark för honom annars blir han bara ledsen han med och jag vill inte förstöra hans semester..

Hoppas min plutt mår bättre till natten och att febern lägger sej helt nu.. Godnatt gott folk, take care!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0