Sommar sommar sommar..


Oh lord vilket vackert väder, dock lite för varmt.. Det är jobbigt att vara i solen, blir helt svimfärdig.. Sitter i en tunika och svettas, det är alltid så att när vintern är här vill man ha sommar och sen tvärtom.. Jag förstår inte?

Nu har vi beställt vår andra favorit lampa + leggings och en vit klänning till mej *happy* det ska bäras på min kusin bröllop.. Skor shoppning blir det imorgon på skopunkten, bästa..

Sitter just nu och kollar på Supernanny, det är hemskt att se.. Det är inte ett dugg synd om föräldrarna, det är pga utav dom barnen är som dom är.. Jag ska göra allt för att mina barn ska ha den bästa uppväxten och framför allt respektera mej.. Tycker det är viktigt och bra att kolla såna här program för man lär sej grovt mycket och får en massa förslag och tips på hur man själv vill ha det i ens familjeliv..

Blir inte mycket bloggande idag, skriver nog ett till ikväll har en massa och göra idag..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0