Långt uppehåll!


Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, det har inte funnits någon ork eller vilja till det!

I Måndags åkte min käraste iväg och är borta nu i 2 veckor, smärtsamt.. Dagen innan åkte jag på högfeber och blev liggandes kunde inte följa med han till arlanda och vinka av honom, det var riktigt jobbigt.. Många liter tårar den natten..

Blir ompysslad av mor och far så det underlättar lite, har inte tid och vara lika mycket ledsen då heller.. Och lill grabben märker ju av direkt om jag är ledsen så då blir han också ledsen, så jag står över till det tills jag blir helt ensam då kan det komma några skvättar tårar..

Idag var vi nere i Centrum försökte hitta en nessesär till mej, men inget funnet.. Likaså kläder till Ibrahim men jag hittade ingenting som föll mej i smak.. Luchade ute iallafall med mor, syster och barnen.. Mys mys!

Blekning utav håret ikväll, har tröttnat på mitt bruna så nu ska jag bli ljusbrun/blond i håret som förr.. LOVE IT! Bara det blir lika fräscht och fint som förut? *Håller tummarna*

Under tiden, får ni ha det skönt i solen! Take care..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0