Fullt upp!


Upp och hoppa redan vid kl8.. Min snutte mådde fortfarande dåligt, men ingen feber.. Men varm va han iallafall, lite host och snuva dock.. Vid 11 tiden kom syster och kusin Liam på besök, men det var kämpigt, hade lillen som klister i min famn, han var mycket gnällig och ville bara vara hos mamma.. 2 timmars sömn sen han vaknade imorse, hoppas på en lugn kväll?

Vid halv2 tiden gick dom hem och ensam blev jag kvar, hann plocka lite för sen kom barndomskamraterna Micaela och Johanna på besök tillsammans med lilla Angelina (Micaelas dotter) Det var kul faktiskt, har inte sett dom på ungefär 2 år? Mycket snack om gamla minnen, kändes riktigt skönt att få se dom igen..

Massa gos och pussar från Angelina till lilla Ibrahim.. "Det är till bebis" "Det är bebis saker" sa hon hela tiden.. Så underbart vacker tjej.. 2 äpplen åt hon också och stökade till riktigt ordentligt, men det är inte varje dag man får så fint besök! Saknat er..

Just nu sitter jag ivrigt och väntar in pappa som är och hämtar pizza =) har knappt ätit någon mat idag, det har inte funnits någon tid för det.. Just nu sitter mormor och Ibrahim nere i tvrummet och kollar på barnprogram. oj som han babblar på nu märks att han börjar må bättre..

Klockan 8 har jag tid hos frisören, då blir det ändring utav mitt "fina" hår.. Jag hoppas hon kan göra något utav det.. Har inte pratat något med min älskling idag, kan inte nå honom på något sätt =( skulle ha pratat med han på msn senare ikväll men nu kan jag inte göra det.. Hoppas han inte blir ledsen! JAG ÄLSKAR DEJ HJÄRTAT!!

Imorgon är det midsommar och min födelsedag! Grattis till mej.. Tack tack tack!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0