.


Jag är ledsen, jag mår inge bra.. Jag får inte tag på min älskling!! *gråter blod*  Jag ringer och ringer, men jag får inge svar.. Just nu skulle jag vilja kunna hans hemspråk, förstog inte mycket utav vad Nesrin sa till mej men det jag fattade var att han var ute och att jag skulle ringa mobilen han har där borta..

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ORKAR INTE MER!!!!!!! VARFÖR I HELVETET SKULLE DU ENS DIT? DU KLAGAR BARA PÅ ATT DU VILL HEM OCH ATT DU SAKNAR OSS.. DET GÖR DET INTE BÄTTRE SKA JAG BE OCH TALA OM.. DET ÄR SMÄRTSAMT OCH BARA SITTA HÄR NU HELT TOMHÄNT MED INGENTING, VETA ATT DU ÄR PÅ ANDRA SIDAN JORDKLOTET OCH MÅR DÅLIGT!!

JAG VILL ALLTID SE DEJ, HÖRA DEJ, VARA DEJ NÄRA, SOMNA OCH VAKNA OCH SE ATT DU LIGGER BREVID MEJ I SÄNGEN, MEN NÄR JAG VAKNAR PÅ NÄTTERNA OCH MÄRKER ATT JAG INTE HAR DEJ HOS MEJ FÅR MEJ ATT GRÅTA ÄNNU MER.. JAG HAR SOVIT SÅ SJUKT DÅLIGT DESSA DAGAR SÅ DET ÄR SJUKT.. FÖRSTÅR INTE HUR MYCKET MAN KAN SAKNA EN PERSON!! SNÄLLA KOM HEM NU TILL MEJ SÅ JAG FÅR KRAMA DEJ..

KOMMER ALDRIG SLÄPPA TAGET OM DEJ, GLÖM ATT DU SKA IVÄG OCH JOBBA DAGEN EFTER DIN RESA DU SKA VARA MED MEJ, OCH JAG SKA VARA SOM KLISTER PÅ DEJ!!


*JAG BARA GRÅTER GRÅTER OCH GRÅTER!! INGEN FÖRSTÅR MEJ HÄR, JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR UTAN DEJ!!*

Kommentarer
madde

Hej söt!

Grattis i efterskott! Sorry att jag inte hörde av mig. Hur länge kommer Ali vara borta??

Har semester om 2 dagar så om du vill kan jag komma o hälsa på dig o Ibbe under veckan? Sova över kanske så att du inte mår allt för dåligt.



Vet hur det känns att vara orolig..

Puss & Kram! Kussen

2009-06-21 @ 21:58:57
URL: http://madzans.blogg.se/
Okana - lyckligaste blivande mamma

Hej.

Jättefin blogg :)

Följa varandra via bloglovin?

Jag är en 21-årig tjej som snart ska få sitt första barn.. och jag längtar.

I min blogg skriver jag om min graviditet och vardag, mode, nöje och mycket mer :)

Kramar

2009-06-30 @ 21:32:54
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0