Bu för myggbet!


Fan vad tiden går fort.. Helt sjukt! Aldrig en lugn stund i vårat hus, har alltid någonting att göra. Förstår inte? Jag säger för mej själv idag ska jag bara ta det lugn, chilla i soffan och koppla bort allt annat.. Men nej, så hittar man ändå någonting som måste göras.. Spelar ingen roll om jag städar 17 ggr så tycker jag ändå att det behövs lite mer.. Skulle passa utmärkt med en städerska, någon som är frivillig? =)

Sådde blommor idag i våra blomlådor, finfint.. Så nu ska vi fukta jorden varje dag så inte fröna ruttnar eller nåt.. Ska bli kul och se första livet ur lådorna och vilken blomma som föds först?! =) Asså gud vilket intressant samtals ämne, blommor? Brist på fantasi, ja om något..

Klockan är över halv11 och det är nog dags att göra sej iordning inför natten även fast man somnar vid 12, halv 1.. Små bebisarna halvsover, men än har jhon blund inte fått dom till sömns..

Börjar kännas redan nu i hjärtat att dagarna börjar bli mindre nu, snart är det den 14 juni, och då är det bara en natt kvar tills jag vinkar av min älskade.. Förstår inte hur jag kommer orka? Jag har inte varit utan honom såhär länge? Jag kommer spricka, alla mina tårar kommer bildas till blod.. Förstår inte varför jag inte njuter av tiden som är kvar, istället är jag tjurig och otrevlig och bara hatar allt runt omkring.. Innerst inne så vill jag inte, jag vill inte att han åker! Men ibland måste man ge sej och låta sina käraste också vinna och få göra sitt..


Kommentarer
tessie

va sött att du länkat mig :)

men det har glömt ett e på slutet.



Hoppas allt är bra med dig, pussa på lillkillen. Puss & kram

2009-06-03 @ 00:23:06
URL: http://mariaaterese.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0