Missförstå mej inte!


Du får inte förstå mej fel älskling.. Jag gråter och skriker för att jag vill ha dej hem! Och nej, vi tror inte att du vill stanna där.. Jag blir ledsen när du inte kommer med super nyheter, jag vill inte höra att det blir fler dagar.. Jag vill bara att du säger: NU KOMMER JAG ÄLSKLING, ALLT ÄR KLART!! När jag väl sover om nätterna drömmer jag om dej.. Att du är där jag är, du håller min hand, du kramar mej, du pussar mej!! Du skrattar med mej, du delar din vardag med mej..

Allt är så tomt utan dej.. Jag är verkligen ingenting utan dej! Som du sa igår, den här resan var nog ändå bra, nu inser vi vad kärlek är, och hur mycket vi betyder för varandra.. Men det var inte menat att det skulle vara så här länge.. Det handlade om 2 semester veckor hos din familj och släkt, men det slutade med en hemskt semester + flera veckor till.. Allt för dessa papper, och allt jävla skit!

Älskling om jag ändå fick se dej, skulle göra allt för att få se ditt ansikte, få känna på ditt hår, känna din kropp.. Att få hålla om dej.. Den dagen då du är tillbaka i Sverige blir den sista dagen då du åker någonstans utan mej! Jag minns när jag blev ledsen då du gick till skolan och jag var tvungen att vara själv hemma.. Jag kände mej DÅ ensam och saknaden var STOR! Hur fan tror ni då att jag känner mej idag?

Jag kommer aldrig aldrig aldrig att lämna dej.. Du är mannen i mitt liv.. Du är pappa till vårat barn och fler barn ska jag föda till dej.. Du vet våra namn.. Och det är många namn.. =) Så det är bäst för dej att komma hem nu, vi har mycket kvar att göra för att få vår familj att bli ännu mer perfekt!! ÄLSKAR DEJ, DU ÄR LJUSET I MITT LIV!!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0