Jag vet nu att du finns.. på riktigt!


Tack Gud vill jag först säga..

Med gråten i ögat och med min son i famnen bad jag till gud om en tro om min älskade. För första gången i mitt liv bad jag från mitt hjärta, jag verkligen kände att han tog emot mina ord och mitt rop på hjälp.

Saker och ting börjar se bättre ut nu, allt börjar gå framåt äntligen! Och det är tack vare Gud han hjälper oss framåt nu, och jag är dej evigt tacksam förlåt om jag aldrig förr inte riktigt trott.. men nu vet jag, du finns!




Kommentarer
Okana-lyckligaste blivande mamma

Sv: tack. nej nu är det inte lång tid kvar.. bara 3 dagar till bf :)



lagt till dig med :)

kram

2009-07-05 @ 15:27:29
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Okana-lyckligaste blivande mamma

Sv: tack. nej nu är det inte lång tid kvar.. bara 3 dagar till bf :)



lagt till dig med :)

kram

2009-07-05 @ 15:27:30
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0