Ibrahims första smakportion 7/7-09


Mitt stackars barn har inte bajsat idag på 2 dagar.. Var tvungen, gav han lite katrinplommon blandat med banan som jag mixade ihop.. Så nu får vi se om det blir något i brallan.. Han tyckte om att äta också, kul att se det! Första gången jag provade på lite smakportion.. Har lovat att vänta in ali också så han får se.. Roligt för honom också! Helt förståligt..

Har inte så mycket mer och tilläga, roligare och blogga när man mår lite bättre också! När nu det blir..



Kommentarer
Okana-lyckligaste blivande mamma

Sv: ja, jag hoppas också att min förlossning sätter igång snart. BF idag.. hoppas bebben kommer :)

kram

2009-07-08 @ 13:36:59
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0