Gråtande hjärta!


Jag saknar dej, jag saknar dej, jag saknar dej, jag saknar dej, jag saknar dej, jag saknar dej, jag saknar dej, jag saknar dej, jag saknar dej, jag saknar dej, jag saknar dej, jag saknar dej, jag saknar dej, jag saknar dej!!

När ska du komma hem älskling?

Tänker inte gå in på detaljer, men min älskade man är långt borta från mej.. Och om du inte kommer snart, vet jag inte vad jag gör. Saknaden gör ont, fruktansvärt! Kärleken är bevisat, min kärlek till dej är evig, du är mannen i mitt liv! Du är lyckan, med dej i min närhet fungerar allt så mycket bättre.. INSHALLAH snart finns du här intill mej! Jag tänker på dej natt som dag.. Går inte en sekund utan att jag ser dej framför mej, ditt vackra leende, ditt fina skratt, dina konstiga skämt, och dina sjuka danser, jag är INGENTING utan dej!!



Jag älskar dej habibi, GELEK!!


Kommentarer
INSHALLAH

INSHALLAH,ta hem Ali nu! Min syster behöver sitt halva hjärta tillbaka!! INSHALLAH!!!

Från djupet av mitt hjärta,finns det någon högre makt så hjälp till då!!

Snällaaa.. Från oss alla,kom hem nu!!!

2009-07-03 @ 20:34:01
URL: http://urelinssynvinkel.blogg.se/
Okana-lyckligaste blivande mamma

Åhh jag vet exakt hur det känns..

min sambo har varit hemifrån i 24 dagar förra månaden och jag höll på att dö.. saknaden gick inte att beskriva i ord. men nu är han här och jag är den lyckligaste som finns :)

hoppas din älskling också kommer snart :)

kram

2009-07-05 @ 15:29:54
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0