Skrämmande!


Vaknade själv inte inatt när Ibrahim ville ha välling, jag minns ingenting utav natten.. På morgonen när jag vaknade frågade jag Ali, va det du som hämtade hit Ibrahim? Han bara ja, du sov djupt.. Sjukt läskigt, jag brukar hoppa upp ur sängen direkt när jag hör han gråta..

Känner mej bättre idag faktiskt, blir nog julfirande iallafall :)

Idag ska jag ner till vårdkliniken.. Jag hoppas inte att min struma ändrats sej!

Imorgon kommer pappa äntligen hit och hämtar oss, dagarna har gått jättesegt och saknaden efter honom är super super stor! Ska bli kul och se hur Ibrahim reagerar när han får träffa Morfar! ♥

Nu finns det ingen tid och slöa, ska börja städa och fixa iordning satt allting är klart när Morfar kommer imorgon..

P.s Om jag får en flicka som nästa barn så lovade jag inatt min man att hon ska heta Khalate i andra namn, så första namnet för jag bestämma.. Haha! Du är underbar du!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0