Kärleken är obeskrivlig!


Ni är en del utav mej och jag älskar er livet ut!
Ni gör min dag och ni vet hur ni ska få mej och må bra.
Det kommer förbli vi livet ut.. JAG ÄLSKAR ER!






Jag, Ibrahim, Ali, Rojin, Zoubeida, Khabat (vår mamma) Lawa, Alan, Janda & Chinda. Khabat är mamma till alla oss stora barn :), och sen är Janda mamma åt Lawa och Alan. Jag är mamma åt  Ibrahim och Chinda är mamma åt Abdallah som inte är med på bilden, men han finns med på bilden under.. ♥ Och sedan fattas Nesrin med hennes 2 flickor Meyza och Maya och snart lilla Mohammed och sedan har vi Dilan som också fattas på bilden..

Och jag får ju inte glömma våran Ibrahim Abdallah som finns där uppe bland oss som vi alltid tänker på och älskar.. ♥



Här är en bild när han är lite yngre, men han är så fin så jag var tvungen.. Jag har tyvärr aldrig fått äran att få träffa honom själv men även om jag aldrig gjort det så känner jag hans kärlek till hans familj och när dom är ledsen över han framför allt mamma så gråter jag med henne.. Jag älskar han som han vore min egen bror!

Och sen alla gubbar/män då.. Men dom är inte viktiga :P förutom min :)


BIG FAMILY, and i LOVE IT!!

 

Kommentarer
syster

hej syster.

Ja den gör ju det=)

Men varför kan ni inte stanna hela helgen?

Kommer inte ihåg vad du sa förut.

För om ni gör det kan vi fira på juldagen hos oss!

Det vill Liam ha i julklapp! (A)

Annars: Liam har fattat tycke för Bamse, så en Bamse film skulle nog uppskattas!

Eller en hoppande hund som även kan gå, ska finnas på BR, kommer inte ihåg priset.

Vad vill min sötaste syster son ha då? ♥

2009-12-10 @ 19:06:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0