Godkväll!


(^^)

Återigen blir det en sen uppdatering. Det finns verkligen inte möjlighet och blogga varje dag märks det. Men vad gör det, jag lever för min familj :)

Just nu har jag min Rojin hos mej och hon ska stanna hela helgen, sweet! Love my girl <3

Ibrahim ligger och sover tungt i sängen, äntligen. Och jag hoppas han sover ett tag nu, han har inte sovit på hela dagen, fråga mej inte varför. Han tror han missar mycket när han sover, men det gör han ju inte :)

Hyrde en film idag, den var ok fast jag kollade dock inte så mycket eftersom Ibrahim tog all uppmärksamhet, haha. Åt kyckliggryta m ris / pasta till middag idag, gott som f*n. Sedan tog vi kvällspromenad!

Imorgon får vi se vad som händer..







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0