15 december 09


Idag kom snön. Ska man bli glad eller ledsen? Ibrahim Abdallah förstår sej ändå inte på sej snön. Kul kommer Kusin Liam och Kusin Alan ha iallafall. Min son får vänta till nästa år, då kommer han äta upp all snö som finns :)

Idag ska han ta andra dosen av vaccin, jag hoppas han inte mår så dåligt och får feber så mycket. Förra sprutan gick jättebra han fick bara 1 dagars feber.

Inatt vaknade han kl 2 och var vaken till kl 4, ingen glad mamma iallafall. Ville bara lägga ner han på golvet och själv somna om, men det går ju inte.

Ikväll åker vi kanske hem till Faster Janda och hälsar på, saknar Lawa och Alan så himla mycket <3 Stannar över några dagar, har ändå inget annat bättre för mej.

Vi har fått världens bästa barnmorska till Ibrahim Abdallah, hon skriver ut alvedon till oss, så vi tjänar några kronor på det, hon är underbar..

Idag blir min systerson 1år och 6månader, ÄLSKAR DEJ MIN PRUTT!

Nu ska jag göra mackor med ägg, är jättehungrig!







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0