Hmm, finner ingen bra rubrik till detta inlägg..?


05.30 var vårat charmtroll klarvaken. Ali stiger upp, och jag tänker: skönt nu är han vaken med honom ett tag så han kan somna om sen igen eftersom jag haft honom hela natten. Men nej, han kommer till vår säng med honom och säger: älskling, ha honom du på din arm, han sover så bra med dej! Ohooo, okejdå! Ali somnar om bums och jag ligger och kollar på min son som ligger och ler och skrattar åt mej, kanske en halvtimme efter somnar han men vaknar gång på gång för att han tappar nappen, och han blir mer "barnslig" när han är hos mor sin, när han sover själv i spjällsängen är han hur duktig som helst och kan sova upp till 6 timmar själv utan sin napp.. Men vi uttnyttjar morsan lite eftersom jag ändå är nära henne! HAHA, älskade barn.. Älskar dej för all framtid även fast du är rätt så jobbig på natten.. =)

Framåt dagen åkte vi och badade med alis småsyskon.. Jag och Ibrahim satt och mystes på bänken eftersom vi båda inte kände oss bra.. Sedan gick vi och åt kebabpizza, namnam! Onyttig som fan..

Hemresan gick inte så bra, signalfel och sedan fick vi ta ersättningbuss, låååång väntan.. + att Ibrahim hade bajsat i blöjan så det luktade riktigt gott i bussen! Jag skojade med Ali och sa: Habibi har du ny parfym?!

I början av September är det babysim på gång, om vi har tur finns det plats får vår guldklimp.. Han trivs ju i vattnet så ska inte banga på babysim för hans del heller, 10 ggr för 800:- tror det är ett bra pris?

Var på kvällspromenad nyss, Ibrahim somnade i vagnen.. Det var skönt i luften, men det blev kallt snabbt.. Sommaren är förbi nu, det märks.. Fast jag saknar det kalla, är nog mest en som gillar att klä på mej.. När det till och med är varm ute så har jag gärna på mej en tjocktröja.. Min far blir alltid tokig på mej! Haha.. Ingen sjukgymnast idag, var ej så speciellt pigg så jag hoppade över det.. Får snart ett frikort så ska uttnyttja det då istället.. Det blir gratisbesök då i ett helt år =) även hos vårdcentralen.. Yeah! Nee, nu är hjärnan rensad.. Take care bye bye then!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0