Regn, regn och åter regn..


Ja det var ju verkligen inget bra väder idag! Man blir direkt så nedstämd när det regnar ute.

Just nu ligger Ibrahim och sover. Ali är inne i stan och skriver på sitt jobbkontrak och jag sitter i min ensamhet och bloggar. Allt börjar se så bra ut med min "sjukdom" nu, jag börjar gå ner i vikt nu. Vägde mej imorse och det visade sej att jag hade gått ner 1kilo och 500gram, jag vet att man INTE ska väga sej efter man ätit och så och att det bästa resultatet är på morgonen :) Väntar nu på samtal från vårdcentralen så jag hoppas att jag får komma förbi och ge lite blodvärden och kanske få högre dos av mina tabletter.

Har läst att man ska vara försiktig med träningen när det ger resultat och min läkare hade ju sagt att jag skulle undvika träning, så jag hoppas att jag får sätta igång med lite extra träning nu.

Och inga vikt tabletter får man blanda med heller, och jag har ju rätt så högt BMI så  jag ska försöka övertala min läkare på något sätt? Men om jag rasar ner i vikt nu eftersom min ämneomsättning satt igång så kanske jag inte behöver några vikttabletter vilket jag hoppas på :)



Hade hoppats på att få träffa mina föräldrar nu till helgen, men dom kan inte ses deras helg är uppbokad så jag får vänta yttligare en vecka, sen är dom mina.. Kanske åker hem till mina farsföräldrars land då också, eftersom farmor än inte har träffat min GULDKLIMP IBRAHIM..

Idag ska Ali iväg och köra igen på körskolan och allt gick jättebra igår, lite svårt med och backa och svänga så det är det ändå han har problem med annars är allt som rinnande vatten, ÄR SÅ STOLT ÖVER MIN ÄLSKLING! <3

Nej, nu ska jag ladda ner lite musik i min nya mobil, take care bye bye then!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0