Ooops, råkade sno en lista..


Smeknamn:
Neroze
Födelsedag: 19 Juni
Bor: Med min man och vår son.
Arbete: Mamma ledig.

FAVORIT...

Färg: Grå.
Plats: Framför tv.
Drog: Min son.
Fordon: Vår blivande bil.
Djur: Hund

BRUKAR DU...

Titta på dig själv i spegeln: Jo, men har inte så mycket tid för det längre.
Gnälla: Det händer rätt så ofta.
Skrika: Ja, det är jag duktig på.
Sova: ÄLSKAR JAG!
Drömma mardrömmar: Ja, det häner.
Försöka vara annorlunda: Ingen är en annan lik.
Klä dig i svart: Det är snyggt.
Hata folk: Ja, men kan inte älska alla heller.
Lita på folk: Svagt!


NÄR...

Åt du senast: Några timmar sen..
Läste du en bok senast: Det var ett tag sen..
Var du på konsert senast: Typ 12 år sen, backstreetsboys..
Köpte du något senast: Köper alltid något..
Kysste du någon senast: Idag.
Svor du senast: Nyss typ..
Sjöng du senast: Idag när jag städade..
Klagade du senast: För några timmar sen..
Är det sommar: Nej, den är förbi..

VEM...

Saknar du: Min pappa..
Rörde dig sist: Min son..
Kysste dig sist: Min man..
Gjorde dig riktigt glad senast: Min man..
Fick du sms från senast: Grannen Julia..

HAR DU...

För många vänner: Nej.
Tvångstankar: Yes.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Färgat håret: Ja.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Japp.
Egen dator: Ja.
Gjort bort dig rejält: Nej.
Bra självförtroende: Ja.
Kysst någon: Ja.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja.
Varit kär: Ja.
Blivit kär i någon på nätet: Nej.
Dumpat någon: Ja.
Blivit dumpad: Ja.
Velat vara otrogen: Nej.

HUR....

Går du: På båda benen.
Fördriver du tiden: Tar hand om min familj.
Mycket pengar har du: Klarar mej.
Tjänar du pengar: Ja.
Ofta diskar du: Varje dag.
Ofta städar du: Varje dag
Ofta träffar du din familj: Min familj träffar ja varje dag.
Mycket äter du: Allt för mycket =)


ÄR DU..
Förstående: Ja.
Osäker: Det händer.
Blyg: Nej fan.
Smart: Absolut.
Pratglad: Älskar att prata.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0