Ne, kom hem nu!


Nu får ni komma hem.. Saknar er ju! :( Så länge får man inte vara borta.. Jag har hunnit städa och vända lägenheten upp och ner.. Bara det jobbigaste kvar.. ATT VIKA TVÄTT!! SUCK.. Önskar att någon annan kunna komma och göra det..

Ska göra lövbiff m pommes till middag, mumsfilibaba =) då blir min älskade glá han älskar de.. Och sen har jag bestämmt mej, ska göra browniz och äta dom framför tv ikväll med ett glas té.. Yeay!


Jag älskar er mina boys, ni gör min dag!!



Har hunnit skriva tok många inlägg idag, det är bara för att inte min familj är hemma här med mej.. Inser att livet är så menningslöst utan er.. Tänk om jag aldrig funnit dej ali, då hade du aldrig gjort mej såhär hel.. Jag kommer tacka dej varje dag minst 100 ggr om dagen att du står vid min sida och för att du gett mej en son, som är den underbaraste.. Kommer aldrig att lämna er, ni är mitt allt.. Tillsammans är vi starka.. Vi är en liten familj, och större ska vi bli.. Ska ge Ibrahim syskon så han kan bli storebror, får se om det blir en Yosef eller Joline..

NI ÄR ALLT, DÖÖÖÖÖÖÖR FÖR ER!!





Kommentarer
Ida

ÅÅå fem månader, helt underbar ålder!! =)

Antonio han fyllde 5 i Maj.. Så om ett år börjar han i skolan! Ibland kan jag inte förstå hur snabbt tiden går!



hihi jag håller med dig, det är sjukt jobbigt ibland att vara ensam hemma. Så tyst, tråkigt och meningslöst!!! =)



Kram på er

2009-08-21 @ 08:53:53
URL: http://idizen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0