Helgen som var..


I Fredags hände det inget särskilt, dagen var lugn och vi tog det lugn.

I Lördags kom min syster och hennes man och deras barn. Liam har blivit så stor och han pratar på. Saknat er så mycket. Bjöd på Browniz och senare blev det spagetti med köttfärsås, dom älskade den! Vilket jag själv också gör, den är mumsig! Det var kul att ha dom här, det är inte så ofta man träffar sin syster eller sina föräldrar längre. Bor en bit bort, men snart blir det bättre då vi själva har körkort och bil, då kommer vi när man minst anar det..

Bilder från Lördagen, på kusinerna Liam och Ibrahim.. Vackraste!





Ni är dom finaste gud skapat.. Mamma älskar dej Ibrahim ♥ Moster älskar dej Liam ♥

På igår (Söndags) åkte vi iväg och handlade lite kläder till Ibrahim.. Ett par jättefina byxor från HM med nallepuh på för 150:- lite varmare perfekt nu när det börjar bli kallare.. Och sen ett par mjukisar gråsvarta för dryga 100 lappen och sen mjukis tofflor, ett par bruna med nallar på för 50:- och sen ett par nallepuh tofflor också för 50:- jättefina.. Vill inte sätta på honom skor än, det känns lite för tidigt.. Det var en jättemysig dag igår, vi åt ute och Ibrahim var jätteduktig och snäll, vi åkte en sväng förbi IKEA också, så vi köpte blommor + krukor till hans rum, jättefint! =)

Bilder från gårdagen ( mitt charmtroll, älskade barn jag älskar dej )



Att busas med Mamma är roligt :), ÄLSKAR DEJ IBRAHIM! DU ÄR MAMMAS ALLT!!!

 

Tack och Adjö!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0