Gókväll!


Fick en sovmorgon i morse utav älsklingen, han gick iväg med Ibrahim på några ärenden. Kändes skönt att få sova ut faktiskt! Hann med att dammsuga och plocka lite innan dom kom också. Vid kvart i 2 började vi traska ner mot Centrum eftersom lillfisen hade tid hos tant Jenny (som hon själv kallar sej) Underbar kvinna. Där vägdes han och mättes, allt såg bra ut. Han skulle dock få vaccinera sej också, men eftersom han har varit småförskyld hela veckan och hade feber imorse så var det bäst att hoppa över det, så en ny tid bokades på måndag. Det känns skönare både för oss och för honom..

Sedan åkte vi och åt kebabtallrik, mumsmums! Satte in pengar på banken, och begav oss hemmåt. Satte igång några maskiner tvätt också, nu väntas bara det jobbigaste: att vika alltihopa.. Suck!

Mysgoá grannen Julia knackade på och bjöd mej hem hos henne ett tag, hon hade köpt en sån mysig lampa med rinnande vatten och en lampa som lyser ovanför. Ska också köpa mej en har jag bestämt, fast en annan model! SKITSNYGG..

Nu ligger Bobo och sover sött i sin säng.. Själv satte jag mej nyss framför datorn, ska gå in på goboken och checka in månadens paket.. Dom har faktiskt bra saker därifrån.. Bra för både föräldrar och bebis! www.goboken.se

Jag vet inte vart jag fått namnet Bobo ifrån, det bara passar på Ibraim.. Tycker det är gulligt, han ser ut som en liten Bobo, fast du uttalar o,na lååååånga! Så det blir Booboo =)

Snart är klockan på kvällen och då är det dags för sova, ännu en dag avklarad.. Imorgon ska jag till sjukgymnasten, första besöket.. Önska mej lycka till.. Är lite nervös.. Berättar mer imorgon, förhoppningsvis.. Under tiden, take care bye bye then!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0