GLAD!


Ibrahim mår bättre nu.. Var ute på kvällspromenad vid 9 tiden, det var jätteskönt.. Sedan lekte jag och min älskling Ali på en lekplats, vi gungade och klättrade i massa grejor, heh.. Saknar tiden då jag var barn! Märks att man är mer klumpig än då..

Skolar har väl börjat, inte sant?
Träffade på hur många ungdomar som helst, som var fulla. Dom skitade ner ett utav dagisplatserna.. Är tacksam att jag var mer vettig när jag var ung.. Visst vi alla gör fel, men att förstöra.. Där går gränsen!!

Vägde mej nyss, och jag har faktiskt gått ner 1 kilo.. Efter mycket kämpande, äntligen! =) Tror att tabletterna börjar värka riktigt bra nu och min svullnad har absolut lagt sej jättemycket, jag har inte lika ont i ben och rygg och jag orkar röra på mej mer.. Jag är jätteglad! Ska kontakta min läkare imorgon och hoppas på påökning av tabletterna nu och ska även fråga om jag får börja träna nu också eftersom hon sagt att jag ska undvika det.. Så nu håller vi tummarna :)

Nu ska jag krypa ner hos min älskling och sova, nattinatti! Take care bye bye then!


Bjuder på lite kärlek..







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0