En riktigt dryg dag..


Stor handlat blöjor till Ibrahim idag, billigt på willys så varför inte..

Min lilla bobo har inte velat sova på flera timmar och han har gnällt och gnällt sönder våra öron, men nu ÄNTLIGEN slocknade han i min famn.. Så förhoppningsvis sover han i några timmar nu..

Åt en jättegod pastasås idag, ska åka och handla in några till.. Bra att ha hemma när mina "extra barn" Zoubeida och Rojin kommer på besök.. Dom är så svåra när det gäller mat! Ska snart ansöka om att få bli kontakt person över dom, det ska bli riktigt kul faktiskt..

Dagarna går så snabbt, hinner knappt vakna förens man ska lägga sej igen för att sova? Har kollat på flygbiljetter med gubben för ett tag sen, vi ska åka över nyår till hans hemland =) det ska bli supermys fyfan.. stannar i 18 dagar.. Ska beställa biljetterna imorgon..

Det är så dryga program nu på tv, det finns verkligen INGENTING att kolla på! Boring. Tillochmed under helgen sitter man och bläddrar igenom kanalerna i ett och hoppas på att något bra ska visas, men nee.. Kom igen, visa lite bra program och filmer.. Snart börjar Andra Avenyn igen.. YES! Saknat grymt mycket alltså.. Haha, jag är som besatt..

Nu visas two 2½ men på tv.. Ett måste! Take care, bye bye then..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0