Det är för er jag lever ♥


Tack tack TACK gud för att du gav mej en chans till att få göra mitt liv menningsfullt.. Du gjorde min väg rak, och framför mej stog mannen jag letat efter i hela mitt liv.. Du är underbar älskling, du är ingen annan lik..

Du gjorde mitt liv helt, och du gav mej det vackraste du kunde ge.. Vår son.. Han är den mest underbaraste man kan tänka sej.. Min lilla sälunge, mitt charmtroll, min guldklimp, min booobooo och bara min min min!! Att vakna och se ett leende utav dej är allt.. Jag klarar mej inte utan dej, inte ens 5 sekunder.. Du är mitt allt Ibrahim, jag skulle kunna dö för dej.. Jag gör allt för dej! Mamma älskar dej!!



Nu i veckan när vi steg på tåget så var det en tjej som kollade in honom (och ja, jag är avundsjuk och svarsjuk och allt man kan bli) blev ledsen, och ali sa: du vet att jag inte bryr mej om det, jag älskar ju dej, du är min fru! När tåget stannat och folk gått ut, försvinner ali fort fram mot denna tjej och säger: ursäkta? hon vänder sej om med det FETASTE leendet du kan ana och säger: aaa? =) Han säger: Vad fan glor du på hela tiden, sluta glo på mej.. Hon säger: Nee, jag glor inte alls, ne det gör jag inte!! Han säger: BÄST FÖR DEJ!!

Jag kommer fram till honom och han säger: Ingen ska göra min fru ledsen.. GAAAAAAAAAAAAAAH MITT HJÄRTA DOOOOG!! VEMS KILLE/MAN/SAMBO SKULLE GÖRA SÅDÄRR? INGEN!! Där har ni det bevisat, han är unik!!


                                                                             NI ÄR MITT LIV, JAG ÄLSKAR ER!







Kommentarer
Ida

sköön Man du har! Nej jag tror inte det är många killar som skulle göra så där! Men kan förstå att du smälte för det, skulle jag också gjort!

Är också svartsjuk av mig! hihi =)



Super söt eran son är!

2009-08-20 @ 08:16:42
URL: http://idizen.blogg.se/
Ida

Kan förstå det.. =)



Kollade nämligen runt lite på bloggar, hamnade hos dig. Antar att du är vän mid Micaela? =)



hehe, ere sant? Jaa Antonio han är super söt, men börjar bli stor nu! Man hänger inte med! :)

kramiz

2009-08-20 @ 09:52:30
URL: http://idizen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0