ÄLSKADE DAG!


Godmorgon!
Idag är min älskling på jobbintervju, jobbet är hans ioförsej men jag hoppas han trivs och kommer överens med alla.. Klockan 7 var han hemifrån, så jag hoppas han kommer hem snart.. Börjar sakna honom!

5 minuter senare....

Pratade nyss med honom och han har blivit erbjuden det jobb han ville ha, och som han gjort en utbilning på tidigare, men han förlorade den tjänsten när han satt fast i Syrien och inte kunde resa tillbaka.. Men nu har dom fixat fram en plats till honom och nu fattas bara en påskrift av honom på kontraktet så är jobbet hans, FAN VAD GLAD JAG ÄR!! =)

Så nu måste han tillbaka till det andra jobbet han var på imorse och säga av sej sin tjänst där! Haha, synd.. Helt plötsligt rinner jobben in som vatten.. Ett tag var det bara praktik han fick syssla med, men det gick ju bra det med och vi klarade oss på det också perfekt, men nu är livet underbart när han får en heltidtjänst med riktigt gryma pengar! LOVE YA GOD, THANK YOU!! ♥ ♥ ♥ ♥


Uppdatering från helgen kommer senare + mysiga bilder! Hinner ej blogga om det nu..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0