Aldrig någon ro..


Nu är det tyst och ensamt.. Grabbarna försvann ut och lämnade mej ensam kvar.. Jag är helt förstörd, jag har så ont så jag knappt orkar stå upp.. Har legar i sängen hela morgonen.. Brukar aldrig knapra alvedon, men nu känner jag att jag behöver det, och tror ni att dom hjälper? NEJ!! Inte ens lite heller, samma jävla smärta..

Länge sen jag drack Oboy så jag unnade mej med det, ett stort glas också =), namnamn..

Idag har jag bestämt mej för att baka Browniz, om jag orkar.. Har sagt länge nu att jag ska göra det men det har aldrig blivit av.. Behöver lite choklad i mig nu när man inte mår så bra *smile*

Vilan är slut, måste vika tvätt från gårdagen och dammsuga, göra rent badrummet och diska.. Vad ska jag börja med? Har bara lust att strecka ut mej på soffan och bara sega hela dagen.. Men det går ju inte, man har man och barn som man måste ta hand om.. BIGLOVE!! ♥

På med Lugna Favoriter på högsta volym och börja jobba..





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0