15 augusti 2009 Onsdag 19.22


Dagen har varit jätte lång idag. Jag och Mamma Jadhe har stått i köket nästan hela dagen idag. Vi har lagat middag två ggr och diskat som aldrig förr. Det har varit fullt hus idag med massa folk.. Samtidigt har gråten varit framme hela tiden..

Snart är Yasmine här med sin familj.. Jag har saknat Meysa och Maya jättemycket!! Mina älskade flickor..

Nu äntligen somnade lilla Ibrahim så jag passade på att få lite tid för mej själv.. Bilderna från kryssningen får jag ladda upp lite senare.. Är som sagt inte hemma nu, så det kommer sen någongång..

Det är aldrig en lugn stund här när alla i familjen är här, ibland får man huvudvärk.. GAH!! Telefonen ringer i ett, och alla går fram och tillbaka, och barnen skriker.. HAHAH! Jag platsar här verkligen.. NOT!

Nee, nu ska jag dricka kaffe! Take care! Bye bye, pusspuss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0